Blog
Dnešní hodinu jsme začali videi o chemickém pokusu. Moje skupinka s názvem Sluníčka (Já, Míša, Terka, Kačka) jsme na pokus zapoměli, takže máme 5. Do příště to doufám nějak zpracujeme. Na příští hodinu nám pan učitel zadal natočit pokus na volné téma. Ten už máme vymyšlený a pokud se všechno povede tak, jak má, tak to bude parádní! Zbytek naší dvouhodinovky jsme z papíru přepisovali příklady i s výsledky do wordu a posílali je panu učiteli (nejspíš jen výplň hodiny) a následně jsme za to byli oznámkováni.
(datečné video - chemický pokus www.youtube.com/watch?v=9cOVPEjxqOc
Dnešní hodinu jsme začali tak, že si pan učitel prošel naše krásné a zcela připravené blogy a nasázel nám za ně čtyři známky (já mám čtyři jedničky, jak jinak). Zbytek hodiny máme za úkol sestříhat video o svém přírodovědném pokusu.
Tuhle dvouhodinovku jsme začali velmi zapeklitě. Měli jsme za úkol ukázat ostatním spolužákům naše videa o svém kamarádovi. Dopadlo to tak, že jsme viděli jen dvě, protože jsme to my ostatní neměli. Viděli jsme video od Ester o Terce a od Terky o Ester. Musím říct, že to měly opravdu pěkně zpracované. Seděla hudba, slova a bylo to i zábavné. Pak jsme viděli Michalovo. Jelikož o Michalovy nedělal video nikdo z naší třídy, musel si poradit sám. Připravil si tedy video se svým kamarádem z města, kde bydlí. Jeho zpracování se mi moc nelíbilo, protože se svým kamarádem rozebírali historii (kterou má Michal velmi rád). Každopádně svůj úkol splnil, což se taky cení.
Dnes máme za úkol sestříhat video o svém spolužákovi (v mém případě o Terce), které jsme si měli předem připravit (ano, ano). Použijeme program s názvem MovieMaker, který je velmi jednoduchý a přehledný. Musím uznat, že na tento úkol se docela těším, protože mě zajímá jak ten můj výtvor dopadne. Už kdysi jsem si chtěla zkusit sestříhat video, ale jelikož jsem děsně líný člověk, tak jsem se k tomu (nečekaně) nikdy nedokopala. Teď mám příležitost to konečně zkusit a snad se Terka nebude zlobit, když to video zkazím.
Na dnešním programu bylo odprezentování naší naprosto připravené (určitě to nikdo nedodělával ve škole) prezentace o naší škole. S Míšou jsme to úspěšně odprezentovaly (i v češtině). Netuším, jak je to možné, ale celé dvě hodiny nám zabralo toto náročné poslaní - správně odprezentovat. Účelem bylo se i trochu pobavit a podle mého názoru nejlepší prezentaci měl Matěj s Kryštofem. Na konci hodiny jsme dostali za úkol připravit si na příští uterý video o svém spolužákovi. Ke splnění úkolu jsem si vybrala Terku, protože se známe přibližně 10 let. Zajímavý úkol. Jsem zvědavá, kolik spolužáků bude video pořizovat o obědové přestávce před hodinou informatiky.
V dnešní hodině jsme s úsměvy na tváři odprezentovali naše zcela připravené prezentace o svém kamarádovi. Když jsme se s oddechem posadili zpět do lavic a chtěli si chvíli odpočinout, byl nám zadán další skvělý úkol - prezentace (jak nečekané) o naší škole. Cílem bylo nalákat své bývalé spolužáky (kteří zde nastoupili v září, ale nevadí), aby chodili zde na Masarykovo Gymnázium. Štěstí bylo, že jsme na to s Míšou byly dvě. Ve skutečnosti měla být prezentace opět v angličtině, ale to bychom nebyly my, kdybychom to nějak nepokazily. Naše celá prezentace byla v češtině. Stane se.
Dnes jsme měli za úkol vytvořit prezentaci o sobě a o svém spolusedícím, nebo jakémkoliv spolužákovi v angličtině. Úkol se zdál zcela jednoduchý, avšak ve skutečnosti tomu tak nebylo. Prezentaci o sobě samé jsem ještě jakž takž zvládla, ale prezentace o Míši byla mnohem složitější. Ne že bych Míšu neznala dostatečně k zhotovení prezentace, ale zrovna ve chvíli kdy jsem si řekla, že už bych teda jako mohla začít mě nic nenapadalo. Nějaké informace jsem tedy zplácala dohromady a ve chvíli, kdy jsem prezentaci přednesla mě napadlo nejmíň milion věcí, které jsem o ní mohla napsat. Smutné. Dnešní dvě hodiny informatiky byly tedy pestré a musím říct, že mě i docela bavily.
Tak jsem si zvládla založit blog, na který ke své radosti budu muset psát každou hodinu informatiky. Dnes máme na programu Poklady naší země, vytvoření blogu a editace našich spolužáků. Většinu toho jsem zvládla s úsměvem na tváři (haha). Všichni okolo urputně ťukají do klávesnice a snaží se splnit všechny zadané úkoly. Venku nám leje, takže vlastně ani nemusím litovat, že sedím zavřená ve škole a vytvářím si blog, který stejně není moc k užitku. Z dnešní hodiny je to tedy nejspíš všechno. Samozřejmě nesmím zaponout zmínit, že to bylo nesmírně poučné a záživné.